30.08.2013

European Scrap Battle (round 1)

Witajcie, dzięki Waszym głosom i mimo małej wpadki udało mi się dostać do drugiego etapu European Scrap Battle:) Dziękuję !!!! Dziś pokazuję już oficjalnie moją pracę, inspirowaną kolorami oraz stylem bloga i szykuję się do kolejnej rundy, oj są emocje, są:)

Hello my dear friends! Thanks to your votes and in spite of my little bloomer I'm in the round two of European Scrap Battle:) Thank You very much! Today I can officially show you my layout and start to prepare myself fr the next round:) Well it's exciting:)





A papiery i dodatki GOSCRAP - idealnie mi się tu wpasowały:)

Pozdrawiam:*
Hugs,

Ayeeda

6 komentarzy:

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...